Web Raiffeisenbank nefunguje

A to slibovali že se pohlcení eBanky Raiffeisenbank klientů eBanky nedotkne. A už se mně to dotklo. Pokouším se přihlásit ke svému účtu, a nedostanu se ani na hlavní web Raiffeisenbank. Už asi půl hodiny. A k tomu ta strašná reklama s „Rajfkou“ co je teď každou chvíli v televizi.

PING rb.cz (212.67.66.172) 56(84) bytes of data.
--- rb.cz ping statistics ---
581 packets transmitted, 0 received, 100% packet loss, time 579999ms

Update 13:53 – weby pořád nefungují. Před hodinou jsem posílal mail na info@ebanka.cz a info@rb.cz. Dřív posílali aspoň potvrzení že mail přijali, teď už ani to ne.

Update 14:30 – web už funguje a internetové bankovnictví taky. Dokonce odpověděli na mail, píšou že „Pro přihlášení na účet je možné využít tyto přímé adresy: https://klient1.rb.cz, https://klient2.rb.cz, https://klient3.rb.cz, https://klient4.rb.cz.“

5 komentářů

  1. Blesk napsal:

    jj, mám stejnej problém už od rána.
    jediné na co se dá dostat je toto:
    https://ibs.rb.cz/IB/ControllerServlet … což mě teda fakt nebere

  2. Michal napsal:

    To je vstup na ty původní účty RB. Vypadá to že nefunguje to co předělávali – web a klientská část pro eBanku.

  3. Maja napsal:

    web http://www.rb.cz opet nefunguje …. cim dal tim lepsi sluzby koukam

  4. Jana Šroubková napsal:

    Přidám perličku o IB.Bankéři nemají ani tušení,co je tokéd země a vlastní doručovací IP adresa.Fungl nový cerifikát nás všech je na kočku,protože kterýsi expert nezvládl setavit binární data,toto jezřemě příčina i Vašich potíží.O softareovém řešení krize nemají anitušení,já bych jim ty závady opravila,ale rozhodně, ne zadarmo.Mohu vás ujistit,že si s jejich pesonálu dělá srandu celý svět.Po dobu dvou let se marně DORUČIT NA účet obrdžené granty ze světa a jde o nemalé částky na realizaci mých projektů.Nastavili mi učet,jakobych tyto cifry měla platit já a
    marně se jim snažím vysvětlit certifikaci a aoutorizaci přímého bankovnictví.
    Kdybych totiž zvolila jiný způsob,musela bych ze svého mizerného podúdřednického přímu hradit mnohatisícové manipulační poplatky předen v librách či v dolarech, kde bych na to vzala.Ty peníze nejsou moje ale na realizaci mých projektů slavných po celém světe. Sponzoři jsou tak slušní
    příjmu ,že netrvali na několika miliardách,kteréjsem jim pro chybné nastavení
    bankovního učtu měla odeslat.Naopak mne na to upozornili a jelikož jsou angličané slušný národ,tak mne neoznačili za naprostého debila,nechopného si¨
    vyzvednout peníze,ale za kuře.Dokonce mi v češtině z Barclay Bank poslali otrocký návod ,co mám kam napsat.ale ani po tom jsem se nijak s nimi nedohodla.
    Podle některých lze internetem pouze platit nikoli přijímat,když jsem od nich žádala autopilota, jak své peníze dsoruřit na účet.90% personálu netučila o čem
    mluvím a bohužel větčina českých bank je na tom stejně.
    nejsou potřebné softwarové znalosti,i když se Microsoft velice snaží a v češtině to naše lidi naučit.Lidé profesi nezvládají a učit se nechtějí. V bance Vás přivítá
    atraktivní dívka či mladík,který o internetovém bankovnictví nemá tušení a nechce chápat,že jde o velice podstatné softwarové chyby,které popisujete, což není věc ekonomická a IT systému v Raiffesenbank.Měl by se integrovat do
    světového bankovnictví.jejích generální ředitel Žalman je velice inteligentní,
    a jistě bytoto pochopila řešil, jenomže se to nikdy nedoví,protože by ty výplody lidské geniality,co má pod sebou na hodinu vyházel nebo je nacpal do školy a když by to nezvládli, vyházel by je po tom.
    Kritika webových stránek je oprávněná,někdo nepochopil, co je zákaznická nezbytnost a co důvěrná data a zákaznické url ,známý v IT jako forvarded link.
    ale to už bych zadarmo zaměstnancům Raiffky radila moc.
    Obdobné chyby se vyskytují nejen v Raifce,ale u veškerých telefonních operátorů.Na nás zákazníky nikdo totiž nebere ohled,vetšinou každý poskytovatel
    chce peníze aniž by byl ochoten nám poskytovat služby za které platíme.U nás nefunguje totiž nic a není vůle stav řešit.
    je tovětšinou tím,že na postech,kde jsou vyžadovány znalosti,jsou umístovani blízcí vysokých a je prioritou vzhled nikoli odbornost.Já například jsem samý rostoucí dluh neboť se mi po nehodě nepovedlo do banky doručit ani řádnou
    nemocenskou.Máme my všichni tpet za něco, co není naše vina.Nemohu platit závazky, kdy se do banky nepovedloduručit jediný halíř.Jsem seriozní člověk, své povinnosti plním.Jak je ale mám plnit zatěchto podmínek, když díky pracovníkům banky po dobu delší než dva roky nemámžádný příjem,i když jsem vydělala dost.
    Kdše jsou právní důsledky za podovné umělésituace pro pracovníky,které stav zavinili svou neodborností a kde je satisfakce za poškození prestiže zákazníka
    nejen osobní, ale třeba u některých jde o nemožnost placení výživného či placení
    bytu. Nemělo vy vedení veškerých firem naší republiky tot prozkoumant a takovýmto neplněním by se měla zabývat i policie čeké republiky.
    Napoř GE Money bank mi obstavila učet na dluh,který nemám ve prospěch organizace ,ke která jsem nikdy neměla žádný právní vztah či legitimní titul ani
    ke skutečnému povinnému,který byl zaměstnancem naší firmy a pořizeným mně.
    Organizace odmítla peníze vrátit,pracovník odesílací operaci neztornoval .Podla jsem žalobu,ale aaniv tomto období minebyla poskytnuta reálná satifakce za umělou tíseň mé rodiny,kterou zavinila čísi hloupost ba dokonce nám nikdo neposkytl ani překlenovací sociální dávku. Takže jsme nucení umřít hlady, podle nezákonných rozhodnutí.příčiny stavu totiž nikdo nezkoumá,i kdyžje oznámíte.
    Řadě firem jsem nabídla,že vyřeším stav, aby se podobné problémy neopakovaly nikomu z nás,byla jsem neuspěšná. Jsem sice expert n, ale nejsem žádná kráska, je mi dost led a vedle mne je tupost některých lidí obzvlášť zářivá, což se u nás v republice nenosí.Jeden krajská tajemník nejmenované politické strany mne varoval, abych nedávala na jevo,co umím a vím,že se jinak v Čr neuchytím.
    Pokud mne požádá Raifka o pomoc a nabidne adekvátní satisfakci,pomůžu
    nebo at naženou do učeben své zaměstnance a já se je pokusím něco naučit.

  5. Jana Šroubková napsal:

    Omlouvám písařské chyby. Není to má demence, ale děti mi rozšláply brýle.Mám 4+,

Post a comment

Copyright © Michal Janda
jen tak

Built on Notes Blog Core
Powered by WordPress